Vergroot je kennis met onze artikelen

How-to

De business case van datagedreven marketing

Leestijd: 10 minuten Inleiding Als marketeer van een culturele instelling herken je vast de voortdurende uitdaging: gebrek aan tijd en budget. Iedereen zoekt naar manieren om zijn middelen zo efficiënt mogelijk in te zetten. Datagedreven marketing biedt hierin een oplossing.

Lees meer »
Product update

Typeform Integratie voor publieksonderzoeken

Wat houdt het in? Met de nieuwe Typeform-integratie kun je de data van jouw publieksonderzoeken centraal opslaan in het datawarehouse. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om alle verzamelde gegevens op één plek te bewaren en te analyseren, samen met andere

Lees meer »
Insights

Het doorbreken van datasilo’s binnen de culturele sector

Voor culturele instellingen is bezoekersdata essentieel om bezoekers beter te begrijpen en de ervaring te optimaliseren. Data helpt bij het identificeren van patronen en het opzetten van gerichte marketingcampagnes. Echter, veel instellingen worstelen met het probleem van datasilo’s, waardoor de

Lees meer »
Insights

Heb ik als culturele organisatie een CRM-systeem nodig?

Een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een waardevol hulpmiddel zijn afhankelijk van de processen en doelen van je organisatie. In dit artikel gaan we dieper in op de voordelen, beperkingen en alternatieven van een CRM-systeem voor culturele organisaties. Wat kan

Lees meer »
Product update

Het gemakkelijk delen van dashboards

Stel je voor dat je een belangrijk dashboard hebt met gegevens, en je wilt deze informatie delen met anderen. Het probleem? Je wilt voorkomen dat dit dashboard zomaar wordt doorgestuurd en dat mensen zonder toegang tot jouw systeem toch de

Lees meer »

Niets missen?

Wij sturen iedere maand een nieuwsbrief met praktische tips, klantverhalen, product updates, en nog veel meer.

Schrijf je in, dan blijf je goed geïnformeerd.