DATAGEDREVEN MARKETING
Doe een gericht aanbod dat aansluit bij de behoeften van jouw bezoeker
Het opzetten van marketingcampagnes is vaak arbeidsintensief zonder dat het gewenste resultaat, ondanks de inspanning, wordt behaald.
Segmentatie
Definieer jouw doelgroepen
Voer gerichte campagnes uit door slimme, specifieke doelgroepen te creëren op basis van jouw inzichten in het publiek.
Creëer je eigen segmenten: Met onze segmentatie tool kan je eenvoudig doelgroepen definiëren op basis van bezoekers interesses en gedrag.
Vergelijk jouw doelgroepen met elkaar: Dankzij de volledige integratie van onze segmentatie- en analysetools kun je gedefinieerde doelgroepen eenvoudig met elkaar vergelijken.
Actuele segmenten met eenmalige inrichting: Segmenten zijn dynamisch en worden voortdurend geactualiseerd, zodat je ze slechts één keer hoeft te definiëren.
Gebruik alle databronnen: Data uit alle gekoppelde bronnen kunnen worden ingezet bij het definiëren van segmenten, waarbij elk beschikbaar inzicht in voorkeuren en gedrag kan worden benut.
Marketingtool integratie
Nooit meer lijsten exporteren en importeren
Voer marketingcampagnes uit met jouw favoriete gespecialiseerde marketingtool en bespaar tijd door handmatige taken te elimineren.
Synchroniseer jouw segmenten: Segmenten kunnen automatisch worden gesynchroniseerd met de marketingtools van jouw keuze, zoals e-mailmarketing, CRM en sociale media platforms.
Up-to-date segmenten en marketingtools : Segmenten zijn dynamisch en worden voortdurend bijgewerkt. Zodra een marketingtool aan een segment is gekoppeld, wordt deze automatisch actueel gehouden.
Stop met handwerk en bespaar tijd: Bespaar tijd door niet langer handmatig data te exporteren uit je ticketing software en deze in je marketingtool te importeren.
Een geloof in specialisatie: Specialistische marketingtools zijn het meest effectief voor het creëren van campagnes. Daarom hechten wij veel waarde aan specialisatie en naadloze integratie.
Gemiddeld genomen kost het werven van nieuwe bezoekers 6x zoveel inspanning
in vergelijking met retentie / cross- en upsell.
Contact
- +31 (0)85 303 53 80
- info@marketingengine.nl
- Celsiusstraat 54
- 3817XH Amersfoort