ANALYSE, DASHBOARDING EN RAPPORTAGE

Krijg grip op jouw bezoeker en maak marketing effectiever

Weinig culturele instellingen hebben een compleet beeld van hun bezoekers. Campagnes missen daarmee een feitelijke basis.

360 graden klantbeeld

Inzicht in jouw bezoeker

Krijg inzicht in voorkeuren, interesses en gedrag van jouw publiek. Dit stelt je veel beter in staat om een gericht aanbod te doen dat aansluit bij de behoeften van een bezoeker.

Jouw 360 graden klantbeeld: Doordat data uit verschillende bronnen samenkomt op één centrale plek en wordt gekoppeld, krijg je een volledig en geïntegreerd beeld van jouw bezoeker.

Herken voorkeuren en interesses: Leer de voorkeuren en interesses van jouw bezoekers kennen, zodat je beter kunt inspelen op hun wensen en een relevanter aanbod kunt presenteren.

Onderscheid verschillende bezoekersgroepen: Krijg inzicht in de ontwikkeling van jouw publiek in de loop van de tijd en leer je trouwe bezoekers te herkennen, evenals de bezoekers die mogelijk dreigen verloren te gaan.

Stimuleer herhaalbezoeken: Het vasthouden van bestaand publiek en hen stimuleren tot een herhaalbezoek, speelt een grote rol bij het vergroten van de kaartverkoop.

Effectievere campagnes

Meet het effect
van jouw campagnes

Met waardevolle, praktische inzichten over jouw campagnes kan je deze systematisch verbeteren. Zo spendeer je geen tijd en geld aan campagnes die weinig opleveren.

Inzicht in alle campagne KPI’s: Toegang tot de belangrijke campagne cijfers, zoals conversie en campagne omzet, op één centrale plek. Ontdek welke tickets en producten specifiek worden aangeschaft naar aanleiding van een campagne.

Activeer jouw doelgroep: Ontdek welke doelgroepen je bereikt en activeert met de verschillende campagnes die je uitvoert.

Optimaliseer jouw boodschap: Vind uit welke content effectief is in jouw campagnes. Maar ook, welke niet aanspreken bij jouw doelgroep.

Optimaliseer elke campagne: Bepaal per doelgroep wanneer, en via welk kanaal, je een campagne het beste kan versturen.

Om goede beslissingen te nemen heb je accurate en real-time informatie nodig.

Dashboarding en rapportage

Iedereen voorzien in zijn informatiebehoefte.

Krijg toegang tot betrouwbare en actuele informatie, zodat je weloverwogen beslissingen kunt nemen en jouw organisatie kunt voorzien van zijn specifieke informatiebehoeften.

Maatwerk dashboards: Wij voeren een dataonderzoek en behoefteanalyse voor je uit waarna er maatwerk dashboards worden gerealiseerd. Zo hoef je nooit meer handmatige rapportages op te stellen en bespaar je tijd.

Bouw je eigen dashboards: Met onze 'drag & drop' dashboard editor kun je eenvoudig je eigen dashboards en analyses creëren.

Deel inzichten met derden: Inzichten kunnen eenvoudig worden gedeeld met andere afdelingen, externe partners, producten of impresariaten via onze 'Share' functie.

Houdt jouw informatie veilig: Blijf de controle houden over wie toegang heeft tot welke informatie en aanpassingen kan maken. Toegangsrechten kunnen altijd worden herzien.

Altijd up to date informatie: Iedereen heeft toegang tot actuele informatie, waardoor je niet meer voortdurend rapportages hoeft te verspreiden om aan de informatiebehoeften van anderen te voldoen.