Klantdata samengebracht op één plek

Centraliseer uw bezoekersdata, analyses en rapportage in één platform. Maak klant segmenten en synchroniseer deze naar de marketingtool van uw keuze.

Analyse en Rapportage

Zicht op jouw bezoekers, campagnes en instelling.

Dashboards op maat voor inzicht in trends

Krijg inzichten die zijn afgestemd op de behoeften van jouw organisatie, 365 dagen per jaar.

Meet het effect van jouw campagnes

Ontdek per doelgroep en campagne wat wel en niet werkt en verbeter hiermee jouw marketinginspanningen. Zo spendeer je geen tijd en geld aan campagnes die weinig opleveren.

Deel inzichten met andere teams

Door onze ‘share’ functionaliteit deel je dashboards en rapportages gemakkelijk met andere teams of externen,
waarbij jij de controle over jouw data behoudt.

Segmentatie en gepersonaliseerde marketing

Vergroot het rendement van jouw marketinginspanningen

Segmenteer je publiek

Creëer moeiteloos eigen segmenten op basis van specifieke criteria met behulp van onze intuïtieve rules-engine.

Integreert met jullie marketing tools

Met behulp van onze integraties werk je naadloos samen met de marketingtools van jullie keuze. Zo bespaar je tijd.

Doe een gericht aanbod dat aansluit bij de behoeften

Met gepersonaliseerde marketing schiet je gericht in plaats van met hagel. Zo vergroot je het effect van jouw marketinginspanningen en maak je deze meetbaar.

Alle data in één platform

Data point left
Data point down
Data point down
Data point right
Data point up
Data point left
Data point left

Binnen een datawarehouse komt alle bezoekersdata samen op één plek. Door data uit verschillende bronnen te koppelen, krijg je een compleet beeld van jouw bezoekers en campagnes.

Adequate automatisering leidt tot een efficiënt werkproces waardoor je tijd bespaart. Zo hoef je nooit meer data te exporteren, bewerken en importeren en kan je focussen op de campagnes.